Selasa, 6 Disember 2011

Result Nak KLuar Dh!

Assalamulaikum.. 

apa khbar warga Bloger arini? harap2 sihat selalu..  
hari ini saya cerita tetang Result y hampir menjelma ni..
Dengar khabar pada 12.12.2011.. tarikh y cantik :)
Korang smue mcm ner? dh bersedia? 
 perasaan hati saya takut sgt2.. xtw nk ckp per dah.. hidup ase mcm xbersemangat.. dlam otak hanya fikir, berapa lah y saya dpt.. takut sgt2... mtx2 y terbaek..
 aminn :)



wktu xzam 2, dh berusha bersungguh2, sya tahu, kwn2 n smue y ingin mengambil xzam dh berusaha sungguh kan?  tapi tuhan y maha esa lebih tahu apa y tbaek utk hambanya.. saya berharap inginkan kputasan y terbaek, sbb sya xnk kecewakan mak n ayah saya.. saya harap sgt2... kwn2 y laen pun nak mcm 2 jugak kan? 




Ku hamba y lemah, slalu mlakukan keslah, ku bmohon, kabulkan doa hamba mu ini.. kepada mu sahaja ku meminta pertolongan, kabulkan lah doa hamba mu ini, ya allah... 




Amin ya robbal alamin... insllah, kte sama2 berdoa utk mndapatkan kptsan y baik didunia mahu pun di akhirat kelak, insallah... 


 Wassalam, daripada diriku... Nurul aliah :)




Suke? Like Je :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan