Rabu, 1 Februari 2012

Coklat With Hejab & coklat Without Hijab

Assalamulaikum

Hari ni saya nak kongsi satu cerita tentang dunia sekarang ini... 

saya sekadar ingin berkongsi dengan anda smue...
 sYa harap anda dapat renung-renungkan share saya ini, Thanz >_<



Apabila saya melihat wanita yang berpakaian menutup aurat khasnya di khalayak ramai, dengan sendirinya rasa kagum dan hormat saya kepadanya bertambah-tambah. :)

Sayangilah diri anda. Jangan menzaliminya. Jika tidak, di akhirat nanti pasti anda akan menyesal buat selama-lamanya. ;)

Seorang lelaki Kristian bertanya kepada seorang lelaki Muslim.


.
Lelaki Kristian: "Kenapa wanita agama kamu menutup aurat?"

Lelaki Muslim tersenyum sambil mengeluarkn 2 biji gula-gula di dalam koceknye, lalu salah satu darinya dibukakan bungkusannya kemudian dia melemparkan kedua gula-gula itu ke atas lantai, lalu bertanya kepada lelaki Kristian: "Antara kedua-duanya, mana satu yang kamu akan pilih?"Lelaki Kristian: "Sudah tentulah yang masih dalam bungkusan."Lelaki Muslim: "Begitulah kami melihat dan menghormati kaum wanita agar mereka lebih terpelihara dan istimewa."
Suke? Like Je :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan